Tjolahoppsansa!


Ja då sitter vi här igen med kaffe och snus och spanar på nätet.

Idag är jag pigg och glad, efter en massa mys med älskling igår kväll. Världens finaste och bästa Marcus!
Vi fyller för övrigt 4 månader idag och ikväll blir det lite romantisk middag med lite vin och candlelights... mmmm =)
Funderar även på att ge honom en present som jag varit sugen på och som han definitivt behöver... men det kanske känns lite väl pretentiöst! We'll see...

Idag blir det fika med Virre här på dagen, ska även trilla in på Jack & Jones och se om jag hittar något snyggt åt söt. Han fick ju presentkort där av några kompisar när han fyllde. I juli. Dags att användas kanske he he.

Sen är det ju en massa trix åt vad som egentligen händer i helgen. Annas fest skiter vi i, för det känns så himla omständigt. Dessutom ska svärföräldrarna flytta i helgen. Men fredagen hade varit nice att hitta på något, ska se om vi kan dona lite med Helena, kanske samla ihop några och dricka en öl och spela lite spel kanske..

Åsa, bilden på Håkan är nog verkligen den bästa och fulaste bild jag någonsin tagit! Jag blev helt chockad när jag såg den ha ha! Tack för erbjudandet om böcker, you know I love it ! Jävla kul fest i alla fall, och Johan tog ju priset när han skulle spy på bussen och ha sig ha ha!

På tal om fest fick jag precis ett mejl på facebook om att Eriksson och Fanny ska ha stooor Halloween-fest nästa helg. Hmmm... Samtidigt dom jag tydligen (fråga inte mig, jag vet ingenting) ska på Halloween-fest hos någon Ida med Erika och Anders samma helg i Kronoparken? Vette fan.. jag verkar ha lite dålig koll på inbjudningarna märker jag =)

Nä, nu ska jag ta och fixa håret lite och dricka mer coffee!
Ha en alldeles strålande dag alla där ute! PUSS!



Mina Karlstads-favoriter!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Har man en dålig dag behöver man ju bara gå in här å titta på Håkan så är man huxflux genast på bättre humör! Grattis till 4 månader :) nästa helg ska vi fira 4 år! Tiden går fort när man har roligt.. :) kram kram!!

2008-10-22 @ 19:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0