Total waste of time



Mötet var de mest bortkastade 25 minutrarna av mitt liv.
Trodde jag skulle få info om Alfa-kassa och sådant men det var ju för fan bara en vanlig introduktion till AFs handlingsplan osv osv. Sådant man får lära sig när man skriver in sig första gången, och det var ju några år sedan, så allt det kan jag ju redan.

Gick alltså upp bajstidigt för att få höra något jag redan kan. Aja.

När jag kom hem upptäckte jag en läskig sak.
Jag glömde stänga av kaffebryggaren när jag gick hemifrån för ca 2 timmar sedan. Ops!
Jävla tur att det inte hände något.

Nu ska jag iaf vila en halvtimme tror jag. Ögonen är helt röda!
Ska på möte igen kl 13, hoppas det ger mer än morgonens. Sen blir det Virrepirre.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0