Varsågoda



På en fest fick vi för oss att spela in några sketcher från Austin Powers, och
jag klädde följaktigen ut mig till honom. Eller - försökte i alla fall!


Kårallen på Linköpings Universitet hade Goldfever-fest. Vi gick som hippies.


Virre är på G ha ha!


Förfest hos mig innan vi drog på fest. Den kvällen var det hockeymatch Sverige-Finland.
Finland vann.


Virres födelsedag på 55an my friend. Åh saknar ölen där!


Några dagar senare hemma hos Virre på hennes födelsedagsfest.
Jag & älskade E-tunabarnet Jacky.


En onsdagsöl på Platens med M i början av sommaren.


Jag spexar i HIV-tältet på Hultsfred. Vad solbränd man var!


En av de absolut finaste bilderna jag någonsin tagit. Det var VM när vi var på Hultsfred
och vi skulle precis gå till Udden och kolla på storbildskärmen. EA är modell.


Sista dagen på Hultsfred. Vi väntade på att åka hem i vårt fallfärdiga tält.


Kent-konserten på Peace & Love hade precis börjat. Jag hade precis pimplat
i en mig en flaska champagne!


Jag som entrévakt i Norra entrén på Peace & Love.


Sista gången jag var på BK i Linköping.

(Lyssnar på Amy McDonald och gick igenom bilder. Därav detta massiva bildspel. Enjoy!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0