Duntofflor


Jag sov i leggings, linne och duntofflor igår. Guuuud så gott det var att krypa ner brevid en varm pojkvän iklädd denna mundering.
Nu när det börjar bli kyligare ute så blir det också kallare i lägenheten och då är det otroligt varm och gott att ta på sig lite extra.

Vaknade vid halv elva istället för kl nio som jag ställt klockan på. Jag var ordentligt trött igår men det är ändå lite meckigt att sova med Marcus när han fortfarande snarkar.
Men det var bara att gå upp och äta havregryn och rostad macka och ett par koppar kaffe framför Australian Border (skitbra program på 9an)

Något som är mindre kul är att jag är dunderförkyld! Snorar och är täppt om varannat. Buhu, jäkla bajs.
Men idag ska lyan fixas bort, jag ska ringa och beställa tid på kommun och så ska jag lämna ett par ansökningar.
Lär nog gå förbi älskling och pussa på han lite... Jag fick ett sådanat där ögonblick när jag satt under en filt i soffan imorse - när man blir helt varm och fluffig inombords av kärlek, att jag var tvungen att bara ringa och säga jag älskar dig. Mys.

Hoppas ni har en bra onsdagförmiddag!

Rekommenderas att sova barfota i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0