Stålmannen


Alias Clark Kent är på TV. Herregud vad de tagit den serien långt! Talar om Smallville så klart.

Sitter med en kopp kaffe och fixar en del med helgen och ska strax börja skriva ansökningar. Uscha vad trött man blir på det efter ett tag. Men men!
Sov riktigt dåligt inatt eftersom älskling, hur gosig och mysig han än är att sova med, snarkar som en gris - vilket gör det svårt för en väldigt lättstörd Jackie att sova. Men det är väl en vanesak.
Trots det gick jag upp vid nio idag, så jag inte sover bort dagen och vänder tillbaka dygnet. Med kaffe går allt!


Jag i HIV-tältet på Hultsfred

Jag blev SÅ GLAD när jag upptäckte att jag skickat en hel drös med Hultsfredsbilder till Marcus, innan de alla raderades. Så några få bilder finns det och det är bättre än ingenting. Självklart bjuder jag på =) (ovan) Ah vad kul jag hade!!
Och trots att hösten nu är här och det är riktigt jäkla kyligt ute - så bjussar jag även på en riktigt härlig sommarbild som får det att bli lite varmare inombords!


På Virres födelsedag i Linköpings Trädgårdsförening. Those were the days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0