Drömmar och nya beslut

Jag vaknade upp imorse av en dröm. Jag har blivit förkyld och måste fan ha feberyrat. För förstå gången sedan vi var sambos drömde jag om Marcus. Jag stod i en kö till ett uteställe med ett par kompisar. Då kommer Marcus förbi med två blondiner och kommer fram och börjar krama mig. Jag frågar om ena blondinen är hans dejt och han svarar ja. Sen börjar vi gå framåt bredvid kön, fortfarande kramandes och råkar trampa på en tjej och en kille, jag hade tydligen stilettklackar. Det blir ett himla hålla, och en vakt kommer fram och tjejen som blev trampad på skriker och gormar. Samtidigt säger Marcus i mina armar att han saknar mig, jag säger att jag vill vara hans vän, han säger ännu en gång att han saknar mig, sen släpper han mig och går in på utestället med blicken på mig. Jag försöker följa efter men vakten stoppar mig eftersom jag trampat på den där tjejen och allt är typ kaos. Sen vaknar jag. Och jag undrar vad i helvete den där drömmen betyder? Nåväl. Tillbaka till bok och te och bli kry igen. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0