High heels



Nu myser jag riktigt ordentligt!
Klickade precis hem ett par riktigt billiga och riktigt snygga skor från Nelly.com.
Höga klackar - sjukt snyggt!
(ska bara lära mig gå i dem he he)

Denna sommar har jag bestämt mig för att ta och uppdatera mig själv.
Jag är annorlunda och känner mig annorlunda och har förändrats som person sjukt mycket dessa månader - så därför är det dags att utsidan hänger med =)

Är det bara jag som tycker att helgen gick sjukt fort?
Idag har jag även varit inne på LiveSide och anmält mig till diverse festivaler - snart drar det igång! =)
Och Andreas hörde av sig och undrade om jag ville jobba på Arvika =) Why not, aldrig varit där och dessutom är det ju nära.

Nu ska jag springa bort och lämna en hel lunta med papper, sen blir det gymmet och simning!

BYe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0