Kärlek i vårsolen

Ja jag är kär, så kär.
I mannen här nedanför.
Simon Baker - mmmmm!
Konstigt, jag som aldrig gillat blonda killar. Men Simon klår Jake any day!




Sitter på Bibblan, och fan i helvete vilket härligt väder!
Underbart! Både vårjackorna och vårskorna har fått kika fram ur garderoben.
Vad som inte är underbart är att jag måste sitta och skriva en massa arbetsansökningar och skicka iväg.
Alltså, jag vill verkligen ha jobb men det är bara så trist med alla dessa brev!
Hoppas att de på Mackedonken hör av sig, så slipper jag bry mig om den biten mer.
Sen blir det gymmet, sen ska jag nog hitta ett solarie nånstans att krypa in i. Dags att bli brun igen!
Tove ville ut på skogspromenad förut, men då skulle jag iväg så det får väl bli imorrn istället.
Men det blir nog en kvällspromenad för mig i spåret iaf, nu när foten äntligen läkt kanske man till och med vågar sig på att jogga lite? =)

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0