Man ska inte pilla på ormar ...



Huga. Min bror ser ut som en bodybuilder. Fast bara på ena sidan.
Hans hand och arm ser ut att ha drabbats av elefant-sjukan och på tummen sitter en blåsa lika stor som en pingisboll..
Jag går runt här och håller på att ömsom kräkas, ömsom svimma (är extremt svagmagad av allt som har med skador, blod och sår, nålar, knivar osv att göra). Det räcker med att bara veta hur han ser ut för att börja må illa!
Men huvudsaken är att han är hemma från IVA iaf och får vila upp sig.

Något som jag däremot inte brydde mig nämnvärt över var Enströms snygga sätt att ta emot sargen med ansiktet igår.
Ja förutom att jag blev bedrövad. Tio frakturer fick vi veta nu imorse. Stackars!
Matchen igår var en redig rysare - men jag är sjukt nöjd över Weinhandl och Liv gjorde en strålande insats trots missen sista straffet. Bara så sjukt surt att förlora när man kämpat så bra... Men imorrn är det bare att fortsätta! =)

Valborg blir på Campus med Tove, Susanne och det gänget. Allehanda studentfester med andra ord. Ska bli grymt kul.
Om jag kommer hem någon gång vill säga - mina pengar verkar vara försenade!
... och helgen spenderas i Filipstad om allt går som det ska.
Puh, ringde till M igår. Det var sjukt nervöst men det gick väldigt bra. Var en del tekniska frågor jag behövde svar på och så. Glad och stolt över mig själv att jag ändå skött den biten så himla bra att det kanske till och med finns stora chanser för att bli goda vänner i framtiden =D

Nu ska jag ladda på lite kaffe och sen ringa min tant och tjata.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0