Så man är värmländsk nu?



Ja Grattis Grattis till SM-guld Färjestad.
Satan i helvete vilken spännande match - det är så hockey ska vara! =)
Nu är det bara att vänta till den 24 för mer hockey - VM närmare bestämt.
Som sagt, lite fel månad att ta en vit månad... Men vad fan.

Tänkte på en grej igår. Inte för att det spelar någon större roll nuförtiden egentligen men det är bara så kul (tycker jag).
Ett av mina ex hörde ju som sagt av sig för några månader sedan, och insiunerade då att han hade tjej var tossigt lycklig över detta och vi skulle fortsätta vårt tysta krig osv osv.
Jag blev jävligt stött av det där, inte så mycket för att jag var sotis, kul för grabben om han hittat en brud. Däremot blev jag pissed på den så kallade karma som jag gått runt i några år och satt min tillit till.
Jag menar den grabben har varit ett sånt jävla praktarsle och svin i flera år - men ändå ska han ha turen att hitta en brud (bara det är ju ett mirakel) och dessutom vara glad och lycklig och lall lall. Det är ju banne mig inte karma.
Medan jag, som också varit ett praktarsle och svin i flera år, får mer än min beskärda del av karma - alltså devisen att som man bäddar får man ligga. hell jag legat jävligt illa ett bra tag nu. Då blir man ju en aning sur när det ska vara så. 

Sen när jag var i Linköping så nämnde jag bara i förbifarten för syrran att Viktor har brud nu osv osv när vi stod i kön till Harrys. 
- Ha ha! Det är bullshit. Jag såg han stå och ragga på min klasskompis för bara några veckor sen, säger syrran.
- Va? Hur ser hon ut då?
- Hon är punkare.  

Ha ha ha! Åh herregud vad jag skrattade!
Inte nog med att idioten ljuger för mig för att framstå som att han lever världens bästa liv, han springer dessutom runt och dräggar sig på krogen och raggar på punkare!
Då är man sjukt jävla desperat.

Så, all eloge till karma.
What goes around comes around.

Nu ska jag gå och träna.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0