Ursäkt...


K ringde nyss och vi pratade ut och kom överens om att vi bara ser saker olika.
Vi är vänner och ej osams längre. Tyvärr råkade jag skriva en del hemska saker på fyllan och villan här i bloggen och jag ber om ursäkt för det! Omoget beteende verkligen från min sida, men det är borttaget.
Så slutet gott - allting gott.

Lillebror ligger på intensiven i Jönköping, för ett ormbett som hände igår.
Hoppas på att de får komma hem imorgon.
Dagen har bestått i att kolla efter och ta hand om 2 spralliga och uttråkade bröder, och dricka kaffe.
Imorgon ska det bli strålande väder så jag hoppas man kan vara ute och röra sig lite mer.

Denna helg blev verkligen märklig.
Först torsdagen på Slevin som var dunderkul men som tyvärr avslutade på ett sämre sätt.
Sen grillfesten i fredags var också jättekul (har bilder men de går inte att lägga in på Max dator), som också avslutdes med en del tråkigheter. Dessutom skar jag upp fingret när jag kom och tillbringade 2 timmar med att få tag i en taxi så jag kunde åka till Oscar. Slutade med att jag sket i det och däckade hemma.
Igår låg jag bara i soffan och var bakis, och lade mig tidigt.
Skulle träffat både Oscar och Björn - men känner verkligen att jag är inte redo fär att involvera mig i någon - hur ytligt det än är.

Vi får se när jag kommer hem igen... Var Valborg spenderas. Men det lutar nog åt Karlstad. Behöver komma in i mina rutiner igen och dessutom är det bara 2 veckor kvar till AGn börjar så...

Som sagt - till alla berörda. Ber om ursäkt igen.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0