Dagens


... buss 500 till Karlstad har bestämt sig för att sluta gå sent på vardagskvällarna. Numera går den sista bussen hem kl 21.40 - inte så smidigt när man går kvällspass och slutar 22.05. Jag och Meti är inte glada.

... hittade de perfekta chinosen idag på ellos.se ! =) För 199 kr.

... om 3 dagar får jag mina Converse-skor.

... jag har världens underbaraste arbetskollegor. Varenda dag får man skratt, gott humör, pepp och omtanke på jobbet.

... min buss gick inte sönder imorse. Som det gjorde igår. Peppar peppar ta i trä !

... en otroligt romantisk film går på 5an nu. Om man får vara cheezy. Får jag det?

... är så glad att älskling följer med mig på nyår. Underbart att pussa just den grabben på tolvslaget =)

... insåg idag at jag har 3 dagar kvar på pillerkartan och har inte köpt nya än - panik!

... på tal om grabben - han köpte idag en Blu-Ray-spelare och en hoodie bland annat. Tröjan kostade mer än Blu-Ray-spelaren. Jag och Johan forstod inte alls.

... i badet såg jag att jag faktiskt fått köldskador på händerna. Seriöst. Kanske inte ska ha skinnhandskar när det är nästan 20 minus.

... jag börjar bli tjock igen! Yaaaaks! Tur att det blir gymmet på måndag och ett nytt 80% schema med tidiga dagar - står inte ut att inte få röra på fläsket.

... jag är så tråkig. Tänkte faktiskt sova strax! Men har man typ 3 kilo grus i ett par rödsprängda ögon (trots 7 timmars sömn inatt, what the fuck??) så är det nog bäst att ta skönhetssömnen.

Med önskningar om en rofylld natt. Händerna på täcket med andra ord! =)

// J

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0