Dan före dan före dopparedan



Ligger i säng, har laddat in alla pics, fyllt på mobben, ska snart soooova!
Väldans trött, trots att man knappt gjort ett handtag idag ha ha. Nej men inte så himla mycket på jobbet att göra, så jag fick kompa vid tre.
Har packat allt inför imorgon - och då ska jag bara jobba FYRA timmar - wie !
Känns ju inte för hårt he he. Sen blir det buss till la stockholma där papi hämtar upp mig och bror.

Men ni får ha en go kväll!
Vi hörs imorgon när vi landat.



Det enorma glaset Chrille gav mig i  25-årspresent =)

// J

Kommentarer
Postat av: Johan Sjöström

Så otroligt enormt stort glaset är alltså. :D I like it, i LIke it alote!

2009-12-26 @ 21:00:02
URL: http://www.johansjo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0