Det bästa från 2009


Hej hopp och gott nytt år!
Har redan plingat ett par gånger io mobilen - ni är för goa!

Jaha. 2009. Började riktigt dåligt, eller egentligen inte3. Början var oerhört nyttig för mig.
Fick lära mig att vara ensam, stå på egna ben och bli sant självständig.
Man är sin egen lyckas smed - och det stämmer.
Jag fick världens bästa jobb, träffade de bästa vänner och kollegor man kan önska sig, fixade min lägenhet till mitt egna underbara krypin, mötte min älskling, mådde bättre mentalt och fysiskt än jag gjort någonsin förut.

Här kommer (ett lååångt inlägg, svårt att välja bland alla höjdpunkter detta år) några av de minnen som lyser starkast från 2009.



Fick träffa lillebror i våras! Den här grabben är svårare att få audiens hos än kungen!


Träffade roliga människor in på vårkanten, här Pontus hemma hos Tove


Var i Linköping och festade - här på invigningen av Slevin med Anne och Manne



På grillfest hemma hos Jonas - alltid lika kul!



Valborg med Tove & Virre


Midsommar i Vetlanda med bror min


Åh sommar! Lars dotter i bakgrunden



Sommarkvällarna i min lägenhet var underbara!


PSTN-festen för vår utbildningsgrupp på Glocalnet - vi grillade i Örebro


Thommie (som tyvärr inte finns med oss längre på GN) och min HOMBRE Johan


Vår gamle hustomte Aso med sin son Aaron. Hoppas du trivs med plugget!


Sen var det dags för grabben att fylla 26!


Det firades med öl och skratt ( trots Olas buttra min ha ha! )


En riktigt roligt sommarkväll som avslutades på Nöjes


Min underbare vän och kollega Christoffer fyllde år i september



Till och med Mattias var med och linslusade =)


Sen var det dags för lillebror att fylla 23 år i oktober!


Ha ha ha posing-moves behöver putsas


Nyhemkommen norrman - min fina bror Timo


Halloween spenderades i Linköping hos storasyster!


Jag brukar ju kallas krädkramare så jag tänkte what the hell =)


Storasyster Helena klädde ut sig till häxa! Bror och Emil var ganster/terrorist


Julfest med jobbet. Här världens bästa RTM Ola !!


Dom BÄSTA kollegorna man kan ha! Pernilla och Johanna


Jag fyller 25. Älskling bjöd på middag på Tempel dagen innan. Notera att jag kom direkt efter jobbet, I look like CRAP.


Bror kom från Norge för att fira mig  ♥


Underbara partytjejerna Camilla, Maria och Emelie =)


Niclas, Ola, jag och bror bland andra. Jag hade DEN BÄSTA kvällen, tack alla !



Julen firades med pappa i Södertälje


Och jag måste säga att pappas present var ÅRETS MEST OTIPPADE samtidigt årets bästa ! =)




Kvällen spenderas hos bästa Niclas i hans nya lägenhet på Kasernhöjden. Kommer bli grymt!
Bilder kommer imorgon.

2009 var nog det bästa året hittills för mig.
Har lärt mig så myket och avslutar året så starkt det bara går.
Är helt övertygad om att 2010 kommer bli ännu bättre!

TACK alla underbara människor som förgyllde detta år. Jag älskar er alla och ni är GULD värda.

Nu blir det kaffe och häng med söt, vi har lite att fixa =)

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0