Dom viskar i mitt öra



Ser du hur ingenting växer, ingenting lever men ingenting dör...

Tisdag.
Hunnit massa på utbildningen idag. Tog skjuts med grabbarna grus som släppte av mig utanför gymet. Ha ha ja ni hörde rätt. Tränade och det var såååå uuundeeeeerbaaaaart!!
Det får inte gå så lång tid emellan, jag mår verkligen piss när jag inte tränar. Nästa pass blir på torsdag.

Hemma innan sju idag (Yey!!) och det blev kebabsallad till middag.
Sen har jag bara legat och surfat runt och snusat, bara låtit mina pumpade muskler vila lite (hm, lät ju lite ... wierd. Hö hö)

Snackat runt på jobbet idag i alla fall, så det blir Pernilla på fredag. Alla mina crewers kommer hänga där så, plus att det är typ några trappor bort från Vickan sen =)

Sen undrar jag hur sega H&M är?? Beställde min klänning där i söndags och paketet har inte ens skickats än. Sämst.

Nu ska jag fixa iordning inför imorgon. Ny dag. Onsdag!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0