Driftstörningar på julafton!?



My god.

Bara för att jag reser till stockholms-regionen just dessa dagar - så ska det vara en driftstörning  i Telenors nät -  just HÄR, just NU.

Så jag tänkte ju fixa bilder på mina fina presenter jag fått här - fatta! Av pappa fick jag en GITARR!!! En Yamaha, både aukustisk och elektrisk som man kan plugga in i en förstärkare.
Och jag som inte ens kan spela! Men det är ju sååå jävla bra, då har jag en ursäkt att ta gitarr-lektioner nästa år och lära mig ordentligt. Och som älskling sa - ge en riktigt live Kent-konsert =) 
Jag hoppas internet hoppar igång snart så jag kan ladda upp bilderna, just nu kör jag på pappas internet.

Men ha en super kväll you all!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0