En mycket-att-fixa-med-söndag


Hej allihopa!

Idag är det söndag, och jag kom upp vid tolvtiden av att grabb kom in när han hade lunch och väckte mig.
När vi skulle sova var det kokhett i sovrummet så jag öppnade fönstret lite lite, men sen blev det verkligen iskallt istället hela natten, och jag sov riktigt dåligt.
Som vanligt när jag sover hos grabb sitter jag och mornar med en kopp kaffeunder täckena och glor på Jims Värld, Jon & Kate plus 8 och Kathy Griffin - My life on the D-list. Mina absoluta favvoserier just nu!

Kom i alla fall hem för en stund sedan, ville verkligen verkligen träna idag men jag är fortfarande ganska slemmig i halsen och så, så jag vågar faktiskt inte.
Jag ska cykla bort till Våxnäs sen och handla, sen får det bli en skönt promenad och lite pushups här hemma istället. På tisdag slutar jag tidigt så då ska det bli ett riktigt killer-pass på gymmet!

Jus ja en sak jag glömt berätta.
Jag fick en förfrågan på jobbet förra veckan om att hålla i en utbildning, då vi ska få in 2 nya tjejer till vår grupp på GN. Jag ska ha leveransdelen och min kollega ska ta tekniska biten. Jag fick ca 3 dagar till förfogande.
Jag tackade ju självklart JA. Så himla kul att få utbilda!
Men samtidigt så sjukt nervigt också, jag har verkligen inte koll på upplägget, utbildningsmaterialet, overhead osv.. Och min TL vill att vi kör igång imorgon! Jag som inte varit på jobbet sen förra tisdagen - PANIK!
Hm. Ni får hålla tummarna att de där stackars tjejorna lär sig något ha ha =)

Nu ska jag ta och spåna lite på min julklappslista. Det mesta är redan klart men jag har några ideér som ska kollas upp!
Ni får ha en trevlig 2a advent!



// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0