Extremt söndags-seg



Jag är så himla trött!

Inte varit så himla bakis, men fyyy det känns i kroppen.
Jag och bror åt pizza ikväl och kollade på Project Runway och Anna Ankas Jul. Mätt som en gris!

Vill tacka ALLA för en otroligt rolig och underbar dag igår!
Har aldrig haft en så perfekt födelsedag förut - ni är bäst!!

Nu ska jag ta och slänga mig i duschen och sen sova för att orka med en ny arbetsdag imorgon, ska ta morgonmötet för vår grupp dessa dagar nu när vår TL gått på julledigt. Kan inte påstå att jag är jättesugen på att jobba, speciellt inte nu när bror är här och ledig i två veckor. Men förhoppningsvis går det fort till onsdag - då blir det mot Papi.

Ni får ha en great söndag!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0