Friday's coming up!



Jaha gott folk - då var det fredag imorgon! =)

Jobbet ska man ju avklara. Sen åka hem med Martin, göra iordning sig lite snabbt, sen ska älskling bjuda mig på födelsedagsmiddag =)
Jag valde Tempel, då de verkade ha en riktigt god barbequesteak och en kall öl till - underbart!
Efter det ska vi möta bror som kommer från Norge.
Ska bli så himla myyyys! =)

Sen är det ju lördag och jag fyller gammal - iaks! He he.
Lite trevligt folk kommer hit, en ny svart gorgeus klänning ska invigas, lite skumpa ska drickas, lite tårta ska ätas - resten kommer som det gör.

Nä nu ska jag ta mitt pick o pack som ska användas i helgen och bege mig till älskling.
Han har haft en riktigt jobbig dag, så jag ska göra honom lite muntrare med en påse naturgodis och en varm tjeja att krama på inatt =)

Ha en go kväll!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0