Glocalnet-bannern på blogg.se



Mmm, har sett några GN-bannrar lite här och var med fräsch, rörlig och enkelt sammanfattad reklam.
Vi gillar't!! =)

Hörde även för ett tag sedan (läste det från hennes egen blogg) att Blondinbella gjorde jobb för Glocalnet (!). Exakt vad det resulterade i kan jag inte svara på men det lär väl märkas när det lider. Kul!
Eftersom vår målgrupp ligger i den övre ålderskategorin så är det bara kul om vi får in flera unga kunder =)

Nåja.
Inatt drömde jag himla konstigt.
Spencer Pratt hade typ tagit min bror Timo och en tjej till gisslan och jag och Emil räddade dem hela tiden, för Spencer gav sig liksom aldrig och jagade dem hela tiden. So wierd!

Fick mina dryga 7 timmar i alla fall, trots att grannen fick för sig att börja möblera om och springa runt mitt i natten, s u c k.
Idag blir det åka av!!


Här jobbar jag !

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0