Har jag fått svininfluensa??!


Hör här.
Jag har inte blivit bättre.
Tänk om det är svinis????
Egentligen skulle det inte spela någon roll, skulle aldrig kolla upp det för då vet jag hur det slutar. Med sprutor.
Och en sån skulle jag aaaaaldrig ta! Brrr.

Jaha. Får bli hemma imorgon också.
Köpte 2 liter apelsinjuice och kilo med klementiner, men det har väl gått sådär med att få i sig skiten. Glassen gick det bättre med - mums! =D
Kul att kollegorna skickar sms, undrar om jag fått svinis. Säger att de inte klarar sig utan mig.
Att 2nd line telefonen ringer hela tiden, men inte f u n k a r.
Helt magiskt. Tog 3-4 veckor att ens få den installerad och så funkar den inte. Aja, får ta det på fredag.

Bjuder på en bild som alltid gör mig glad.


Jag och min pappa! Dit går förresten julresan, biljetter är betalade och klara!

Och ja, jag var ett fetto på den tiden! Ha ha.


Ne nu ska jag fortsätta snora här.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0