I'll be back before you know it


med Adam Tensta - grymt beat.
Trräffade honom faktiskt på Peace & Love 08, riktigt trevlig kille. Som dessutom är nykterist, vilken förebild!

Gårdagen gick så fort så herregud.
Förstår verkligen vad Emil gick igenom som huvudutbildare, förutom att han hade lokal, dator, overhead, datorer, fullständigt materiel osv. Jag har typ ingenting.
Lycka till med att lära ut support i det läget liksom. Så mycket tid går åt till att sitta och knåpa ihop frågor, skriva rutiner, komma på case osv. Som tur är det en del medlyssning.
Sen har jag allt 2nd line arbete på det också. Johan sitter själv på kvällarna och hinner inte få iväg så mycket, grabben är ju ny och inte helt färdig heller. Ilona är sjuk och det innebär att det alltid finns rungt 350 case i gruppen och det är inte bra.

Ja ni ser ju.
Men vet ni vad som är skönt?
Jag kan säga "..och på jobbet går det också bra" för det gär det ju!  Alldeles förträffligt bra =)
Jag älskar mitt jobb!

Idag är jag lite trött, drog till älskling direkt efter jobbet och åt mat och sen hade vi planerat att se Harry Potter och Fenixorden - men just den filmen verkar man inte kunna hyra VOB någonstans! Ahhrrgrjwrkeswjfgfgfwj!
Blir så sur. Nåja istället blev det Ensam Hemma 2 och en del bus och skratt ha ha.
Så det blev rätt sent innan kudden fick sitt. Men idag åker vi bil till jobbet och jag kan trakassera älskling på jobbet heeeeela dagen ha ha =)

Och ni ?
Det är torsdag!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0