Jule-fest




God Jul på er alla!

Jag sitter med bror och pappa, mätta som grisar, tar en julpilsner och kollar på gamla filmer av oss - kul =) Känns som att man gått upp tio kilo, bara idag!

Älskling sitter hemma i Kil med sina föräldrar, saknar min lille prutt!
Tar sjukt många bilder, med TRE kameror - min egen, Emils och den engångskamera jag fick av Johan.
Förut idag var vi hos farmor och hälsade på, riktigt mysigt.
Ska lägga in lite bilder senare på dagen!

Nu ska vi mysa vidare här.
Tack alla gulliga för alla jul-hälsningar, det har pipit i telefonen hela dagen.


Champagne och cigg på 25-årsdagen



Jag och Ola - och vår legendariska fest-pose på jobbets julfest

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0