Julmys med julklappar och ... tacos?



Igår så skulle jag och älsking fira jul ihop eftersom vi firade på olika håll under själva julen.
Men eftersom vi båda var så trötta på julmat och verkligen älskar tacos - så fick det bli det =)
Ett par folkpilsner till det - underbart gott!

Sen öppnade vi julklappar, älskling fick två par grymma Björn Borg-kallingar av mig, samt en riktigt cool hoodie (som verkligen verkade uppskattas !) och en liten bok om Elvis (alltså den lilla sköldpaddan Elvis som är ihop med Hedvig och som finns på nästsista sidan i Metro varje dag) där temat var kärlek - he he lite cheezy måste man ju få vara ibland!
Sen ska han få en till julklapp som dock verakr dröja i leveransen...


Detta fick jag av söt i julklapp - en god parfym med showergel och Dan Bruns bok - äntligen!

Dagen har varit seg på jobbet och jag sov dåligt inatt så jag tänkte faktiskt strax knoppa!
Då det ska bli minus 25 (!!!!!!!!!) grader imorgon bitti här i Karlstad så får det bli sovbyxor på inatt!
Sov gott, gott folk  =)

// J

Kommentarer
Postat av: memilen

Såg ut å va väshta fattiga från mej juh :P Men du fick många födelsedagspresenter iaf ;P

2009-12-28 @ 22:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0