Mysteriet vid mataffären



Hur kommer det sig att man alltid ALLTID glömmer nånting när man handlar? Man har innan gjort en fin liten lista på allt man ska ha med, men likförbannat så inser man att man glömt något när man kommer hem.
Jag glömde vitaminer. Trots att det var det sista jag tänkte på innan jag gick till kassan. Jisses.

Har i alla fall hunnit (förutom att cykla till affärn och promenerat hem igen) laga mat och gjort lunchlåda till imorgon, städat undan, städat köket, fryst in mat, skurat badrummet och snackat lite skit med papi.

Vid åtta blir det en långpromenad med grabb genom stan, sen ska jag väl glo på någon film innan man gör sig redo för måndag!

Nu ska jag fixa naglarna, damn vilket effektiv dag! =)


Innan en av grabbs och mina sällsynta promenader

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0