Nästsista arbetsdagen detta år


Bara imorgon kvar - wooohooo!
Dagen gick segt men som vanligt stressigt och mycket att göra på slutet, fattar inte att det är så jämt.

BAJSkallt ute!
Säkert 18 minus imorse, höll på att förfrysa fingrarna av mig!
Lika kallt under hela dagen och nu under kvällen. Man är inte direkt sugen på att gå ut...

Idag blev det pizzagubben som fick laga min middag, bestående av en kebabsallad. Gott!
Fattar inte, jag gick och lade mig ganska tidigt igår, ändå var jag så sjukt trött när jag vaknade kvart i fem att jag tvivlade på att jag skulle få upp ögonen ens. Typ samma sak nu - sliten är namnet!

Ska nog ta och tappa upp ett riktigt varmt bad med massa badsalt som bubblar, sen blir det nog en tidig kväll ikväll också.
Imorgon kväll ska vi packa inför nyår och även där ta en tidigt kväll då bussen till Stockholm går kl 07.30.
Som tur är var älskling som jobbar kväll på systemet imorse och fixade all dricka



Sliten & frusen!

Ta hand om er och värm er ordentligt nu för bövelen!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0