Nu lämnar jag Stockholms snöslask



Sitter på buss 888 tillbaka hem till Kaaarlstad och min älskling.
Borta bra men hemma bäst heter det ju.

Var kaos idag då pappas bils batteri helt plötsligt inte laddade upp sig, trodde nästan att jag inte skulle ta mig hem ett tag. Men jag tog pendeln till t-centralen.
Bussen går raka spåret till Karlstad och tack GUD så är det inte så mycket folk.

Julen har varit trevlig och mysig, men det är dags att inse att man är vuxen nu och julen inte alls är min grej längre.
Nästa år får det bli en resa istället!

Kommer hem vid elva, ska slänga av all skit hemma hos mig och sen till grabben och sova där.
Gitarren hann jag inte ta med mig, inte heller den fina servisen jag fick av farmor, men jag och älskling kommer ju tillbaka på torsdag för att fira nyår så FÖRHOPPNINGSVIS har Timno bil då så vi kan få med oss allt hem.

Nu ska jag surfa runt lite på rean och se om jag hittar något.
Ciao!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0