Snön har kommit



Hej allihopa!
Jag har inte trillat på en isfläck och dött, utan mitt mobila breband slutade funka här i helgen av någon anledning.
Som tur är så har jag en älskling som fixar - så nu har ett nytt MBB.

Ja helgen var skön.
Festen var rolig, med förfest hos Pernilla med folk från BA14. Ute på Vickan blev det en del mingel, samtidigt som jag umgicks/tog hand om en del /letde efter folk typ hela kvällen ha ha =)
Aja, min kamera väntar hos Pernilla så att så fort jag får den så lägger jag upp de bilder jag har.

Denna vecka har jag trainee, därav den tidiga timmen!
Vi började igår ite, och tjejerna gjorde bra ifrån sig.
En annan sak som jag blev så lycklig över - ÄNTLIGEN har vi OSIX på 2nd line! Wieee!
Förhoppningsvis kan jag och Johan få våra inlogg under dagen så vi kan sitta och pilla =)

Har ni märkt förresten all jävla snö ute?
Ha ha måste ju vara bra jävla osocial om man inte märkt det.
Men det kom verkligen över en natt bara!
Och bussarna... En resa dagligen på 2.5 timme för mig börjar nu närma sig 3-4 timmar.
Vi får väl se hur sen jag blir till jobbet idag.

Men hörni.
Nu ska jag slänga i mig lite fil och sen börja röra mig.
Ha en bra torsdag!!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0