The Big Christmas-party



På fredag är det den årliga julfesten på jobbet. På dagen bjuds det på julbord och på kvällen är Vickan abbonnerat med massa fest och prisutdelning.
Självklart pratas det inte om något annat på jobbet.

Just nu verkar diskussionen handla mest om förfesten.
Vilken ska man gå på, ska man hänga med cheferna eller supportarna, vilka i vilken grupp ska dit eller dit. Och så vidare. Ha ha, ganska underhållande faktiskt.

Jag kommer nog göra det som känns allra mest som jag - hänga med en massa massa supporterkillar tillsammans med grabben och Ola och ev. Johanna och Camilla från min grupp.

Nåväl. The plot continues...

Idag har varit en riktigt BRA dag.
Fick iväg en hel del på förmiddagen, skrev ut allt utbildningsmaterial, kollade över salar, upplägg osv (Tackar grabben för hjälp med allt material). Hann sätta mig ner och säga hej till tjejerna och presentera oss lite.
Sen lunchade jag med Mattias (som btw blev JÄTTEglad för den påse bullar jag hade med till honom) sen blev det pill med material, fixade med en del case på 2nd line som inte Johan har behörighet till än, skrev ut lite workshops och en massa tricky frågor som tjejerna ska få gotta sig med i slutet av veckan, satte dom på lite merlyssning, fixade morgondagens schema... osv osv.
Tog skjuts med Martin och Ola hem, och jag känner mig nöjd och glad över dagens prestationer.
Taggad innför imorgon då utbildningen startar på allvar!

Och så vill jag säga GRATTIS till storasyster som blir 27 år idag! ♥

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0