Urblåst hjärna



My god.
Hemma sjuk idag.
Jag käkar panodil för att hålla nere febern, men ingenting hjälper ju mot rinnig, täppt näsa, fulla, ömma bihålor, tryckkokare i hjärnan, det kliar så man kan dö i näsan! Sitter med ständigt rinnande ögon, man kan ju tro att jag gråter hela tiden.
Men nejdå, är vid ganska gott mod ändå.
Tricket är att tänka på annat, problemet är bara att man fan inte har tålamod till nånting när man är såhär.
Titta på tv - tio minuter sen börjar det krypa i kroppen. Samma med att läsa, surfa håller väl lite längre.

Så grymt trist att bara ligga och glo.
Men jag ska ta och pälsa på mig rejält och gå till affären.
Måste handla C-vitamin - klementiner och apelsiner, vitaminer, och kanske en gottepåse =)
Tänkte även inhandla batterier till kameran så jag kan fota lite och lägga upp.

Värktabletter, hostmedicin, nässpray och försvarets hudsalva har min snälla grabb försett mig med =)

Nä ni, nu ska jag kanske ta och komma iväg.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0