We´re gonna party like it´s your birthday!



Tjo på er!

Mitt uppe i bestyren här !


Vi har varit på stan och handlat lite, jag har bakat tårta, klippt mohikan på bror, ätit kycklingsallad, städat.

Bror står i dusch, Emil har gått och mött tjejerna på station, då de ska sova i min lya och göra sig iordning o så.

Snart ska jag börja piffa till mig =)

Vill tacka för alla gratulationer! Det värmer i mitt hjärta verkligen.
Ovh så många fina presenter jag fått, my god!
Av älskling har jag fått 2 snygga klockor, en hoodie som är astuff, den VILA-klänningen jag ville ha från Nelly.se (den jag lade ut här ha ha) och en alldeles underbar middag ute på Tempel igår kväll med efterföljande öl på Harrys. Dessutom har han köpt ett domännamn till mig, vad annars än Kickmeyer.se ? Prova skriva i det så hamnar ni här =)
Av Bror fick jag ett par skitsnygga jeans och en ny MP3, sen fick jag en stor sedel av mina svärföräldrar - väldens gulligaste!
Mamma, Lars och syskon skickade ett stort jättevackert blomsterarrangemang med rosor och massa rött - blev så chockad och GLAD!

Världens sötaste arbetskompis Christoffer gav mig ett så coolt ölglas - ÖlBarometern =) Den rymmer 1,5 liter öl och har massa stadier av fyllan på den ha ha =)
Alla på jobbet förväntar sig bildbevis och jag får inte ringa Chrille ikväll förrän den är tömd =)

Sen har jag helt underbara vänner som jag vet skulle vilja vara här men som inte kunde - jag vill bara tacka alla , ni är bäst =)

Nu ska jag njuta av kvällen och ha riktigt riktigt kul!

Skål på er!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0