Singelskapets upp och nergångar


Jag stormtrivs med att vara ensam, och bo ensam.
Jag fattar inte att jag någonsin ens varit sambo, känns som ljusår sedan. Och ända bara 1 ½ månad sedan. Sjukt.
Nergångarna? För tillfället finns faktiskt inga.
Blev glad igår när grabben som bjudit ut mig faktiskt inte hade något emot att bara vara vänner =) Sådana behövs!

Idag blir det att umgås lite med Virre at my place, dricka kaffe och snacka skit.
Imorgon ska bli spännande.
Ska nämligen till Universitetet och prata med en handläggare och snacka plugg. Hoppas på att jag kommer gå därifrån en aning klokare än jag är just nu =)  Sen blir det även bio imorrn, första gången på Filmstaden i K-stad för mig. Det är ju tragiskt egentligen... Jag o Marcan var ihop i 6 månader och var aldrig ens på bio.

Mmmm.. En sak som messat upp mitt huvud totalt de senaste dagarna. Viktor och jag har mejlat sedan några veckor tillbaka. Och han berättar att han befinner sig i THAILAND. Har varit där i 2 veckor och ska vara d'är 2 veckor till. Den jävlen! Gissa om jag är avis. Thailand som är mitt drömresmål. MEN. Ännu mer taggad att dra dit själv!


Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0