Freeeeedag!



Äntligen fredag! Trodde aldrig att denna dag skulle komma...
Idag drar jag till Linköping och vilar hjärnan från allt. Samtidigt som (jag hoppas!) Marcus flyttar ut ur min lya och in i sin.

Gårdagens möte gick bra, men det var en ganska deppig Jackie som mötte Virre på stan sen.
Som tur var så piggades jag upp ganska snart, och spenderade hela kvällen hos henne medan Bjarne var på hockey.
Vi kollade på Monster - hua vilken bra men äcklig film!

När vi stod i H&m-kön (Virre hade köpt en present till sin lillebror) sa jag att jag verkligen ska göra mitt yttersta för att inte ha något förhållande på hela året. Jag kan ju tyvärr inte lova, för man kan ju inte se in i framtiden, men jag ska verkligen försöka vara singel hela 2009. Virre skrattade och sa att hon skulle lägga undan en tiokrona för varje månad jag höll mig singel - så lyckas jag ska jag få hela 120 kr nästa nyår av henne - som en "morot". Ha ha!

Nu ska jag platta håret, och sedan packa ner det sista...
Gud, obeskrivligt skönt att få komma bort från ex, kladdiga känslor, att vara ledsen, och tänka på framtiden.

Ha en trevlig helg!
Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0