Lördag



Dagen började vid elva, tolv tiden med att jag hoppade in i duschen efter att Marcus åkt iväg till badhuset med Johan.
Sen tog jag på mig paltorna och mötte Virre på stan, vi bestämde oss för att "fira" vår misär med lite pilsner ikväll =)
Efter lite H&M åkte vi hem till henne där jag fick mitt efterlängtade kaffe.

Efter en skön promenad hem och förbi affären har jag nu precis lyckats få i mig 2 smörgåsar, fy! Jag äter nästan ingenting numera, men så är jag alltid när jag inte mår så bra. Man försöker väl att maskera det och "stänga av" men kroppen går inte att lura...

Anyway, nu ska jag slappa en stund innan Virre dyker upp om några timmar. Försöka tina upp efter promenaden.

Hoppas ni alla tar hand om er och har en fab lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0