Vintertorka?



Har ätit lite middag med Marcus, nu ligger han i badet och jag snackar med Timo (brorsan).
Han kommer och hälsar på den 29e - WIE!
Har saknat honom så himla mycket! Ska bli grymt kul.

Längtar verkligen tills allt är klart så jag kan få tänka och reflektera över allt som hänt, ifred.
Jag vill måla om och ordna med möbler och skapa mig ett eget hem - mitt hem.

Det är otroligt påfrestande att bo ihop med någon man älskat så mycket och som nu bara är en vän.
Det är liksom ingen normal övergång. Eller jo det kanske det är, men inte att göra det ihop i en lya på 30 kvadrat.
Imorgon får jag besked om jag kan ta över lägenheten - så håll tummarna!

I helgen åker Marcus bort, det ska bli skönt att få egentid.
Och den ska spenderas med Virre he he! Det blir film imorgon fredag och så lite classic tjejkväll på lördag.
Ska bli riktigt nice!

Känns lite tråkigt att ingen hört av sig till mig och frågat hur läget är. Bara till Marcus. Men det är väl så det är. Bara att bita i det sura äpplet.

Nu är det min tur att bada!
Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0