En enkel till Nässjö C



Wie, biljett till nästa torsdag fixad!
Jag bytte pass med Alexander så jag kommer tidigt till mammie och Co =)
Däremot blir det s t r e s s ner till bussstationen den dagen, men hoppas på att få skjuts av nån snäll co-worker.
Skönt att allt det är fixat!


Idag tog jag Cert på Leverans PSTN, fick 100 % =) Tyckte jag var riktigt bra =)
Nu är vi inne på Teknisk Support-biten med alla system och dylikt - klart som korvspad tycker jag med en del av de andra är en aning sega...
Nu ska jag strax iväg och träna, trots att jag är hur trött som helst. Sen ska man handla något ätbart... och hitta inspiration till nån god lunch imorgon och på fredag. Good luck liksom.

Ha det great hörni!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0