Låt oss dansa!



Jajemän!
Vi må ha förlorat sm-guldet denna säsong - men banne mig så vann allas vår östgötska älskling Lets Dance!
Fan vad glad jag blev!
Äntligen sätts Östergötland på kartan och Mange som jag tränade ihop med som 15-åring. Oförglömligt!

Robban tycker om mig för den jag är - och det är jag så sjukt glad över.
Jacky och jag ska fika på söndag - saknar han som fan.
Och Dannys kontaktperson Björn som han tjatat om i typ ett år - visade sig vara  MIN Björn! Fick prata med han och fick han nr och han tyckte att vi skulle höras och ev att han skulle komma till K-stad och hälsa på.
Ska jag då kanske nämna att Björn är snyggare än Jake Gyllenhaaal och att vi hade en fling in the old days?
Mums mums säger jag bara. Come and get it!

Puss och skål till alla jag älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0