Do you kiss on the first date?


Oooh.
Fick Danko Jones på hjärnan.
Deras konsert på Hultsfred 08 var nått av det mäktigaste jag sett!

Ja, Den 1 december får jag fast anställning.
Fast alltså. Fast arbete.
Och kanske gå upp på heltid och förhoppningsvis snart bli övertagen.
Och idag när jag lämnade jobbet låg det 18 case på gruppen. 18!! Rätt nice när man är van att ha 250-300 case att mata mata mata.
Så. En bra dag idag.

Tills jag kom hem vill säga.
Eller, det har inte varit dåligt, jag ör bara så sjukt trött.
Har chattat med bror och popat Kent, Form One, Lene Marlin, Melissa Horn och Leona Lewis.
Fått mat i magen och pratat med prutt, duschat, tvättat håret.

Och härnäst något ovanligt.
Jag ska sova. Typ nu. Eller för fem minuter sedan.
Så ... Sov gott!


Ha ha tur att grabben och jag varit ihop ett tag, lite sent att deklarera denna nu

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0