Jag blir verkligen så glad


.. för du är verkligen precis som jag.

Ah!

En nice runda på stan avklarad, innan var jag och bror hos Polisen och hämtade hans pass.
Sen åt vi en underbar Thaibuffé, och fixade lite på systemet.

Jag köpte ett par nice pjucks på H&M, och älskling köpte en helt grymt cool hoodie åt mig på Carlings. (fast han hävdar att jag inte fått den än ha ha) Tack älskling, sjukt snällt!

Ikväll ska vi äta varma mackor, och glo på 5 timmars dokumentär om Hitler - ska bli intressant.

Hoppas ni har en go kväll!

By the way, jag blev så himla glad igår när jag skickade en inbjudan till min 25årsfest till Ola, och han skrev "självklart kommer jag". Vissa personer på jobbet bara klickar man med och alla mina favvograbbar kommer och det blir jag så happy över. Kommer bli grymt!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0