Middag & presenter


Hm. Måste faktiskt få tillägna ett inlägg till romantiken.

Jag och grabb har varit ihop i 4 månader idag. Jag stack till honom direkt efter jobbet.
Han stod seriöst och hade nästan gjort klart maten, dukat OCH köpt snus till mig.
Och ber om ursäkt för att maten inte var klar när jag kom!
Han lagade jättegod thaikyckling med paprika och kokosmjölk - underbart gott!

Sen får jag ett paket, damn. Jag som inte firar sånt, och hade inte köpt något eller ens tänkt tanken.
Ett jättefint set med BH och trosor i kritstreck - ha ha lite fel storlekar både upp och ner men vad fan, det är inte så lätt när det verkligen skiljer sig i storlekarna på underkläder. Ska byta på lördag.

Efter maten gick vi hem till mig och grabb hjälpte mig att flytta möbler och tömma garderob inför fitt-telias besök imorrn. Skönt att ha det avklarat!
Det började snöa riktigt fina, stora snöflingor på väg hem sen - mysigt!

♥ Jag älskar dig!


Denna fick jag förra fredagen, fööör snällt!

Så. Nu blir det inget mer snörvel.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0