Ett par timmar i bloggvärlden...


Idag var jag hemma runt halv tre.
Sov som en liten gris på bussen, var så himla trött ha ha!
Sen att gå ut i kylan och inse att man missat bussen (yet again) och att man måste gå hem - inget vidare.
Så jag har tillbringat ett par timmar i bloggvärlden och läst både det ena och det andra.
Randig tischa och mjukbrallor under täcket, magen fullproppad med god mat och en catch under läppen - ja det är mitt recept för att glömma det kalla gråvädret ute!
( sen att de borrar i mn trappuppgång för kung och fosterland och att det låter så högt att man knappt hör sin egna tankar, ja det tar vi en annan dag )

Känner mig lite krasslig, täppt, ont i huvudet och frusen. Men jag åt faktiskt hallon i filmjölken imorse, får nog bli en trend att hålla i, tror jag får alldeles för lite vitaminer i mig!

Nu ska jag fortsätta mysa jag, vi ses senare folks!

// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0