Filip & Fredrik


Jag älskar det programmet, Vem kan slå Filip & Fredrik! Just för att jag hatar F & F, så jag hejar alltid på dem ska försöka krossa dom.
Nu har dessvärre den film jag tänkte se - Freedomland - börjat så det får bli den istället.

Btw, har glott runt på lite bloggar... Är det bara jag, eller har Bella blivit lite chubby?
Hon var så stor förespråkare av LCHF, nu äter hon ju bara skräp. Och tar kort på det dessutom. Whatever works for her...! (inte för att jag är ängel som aldrig fuskar, så pipe down Memil *Lipa*) Men LCHF funkar!

Nä, nu ska jag krypa ner under mitt termotäcke, glo på filmen och njuta av att inte ha arbetsångest inför imorgon!
Och disken... Den tar vi imorgon! ;)

// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0