Kevlarsjäl


Sitter framför laptopen, med en liten skål jordnötter och en folköl brevid mig - Kent på Spotify'n som vanligt.
Vilken vardagslyx!

Dagen på jobbet gick i ett nafs, men damn vad det var att göra. Hade säkert 14 minuters kö på supporten med typ 4 pers på plats! Många som verkar vara sjuka. Hoppas morgondagen blir lite lugnare så man hinner lite admin.

När jag kom till Karlstad tänkte jag att nu ska jag storhandla, har seriöst inte haft ett skit hemma på flera dagar. Bra det att jag hatar verkligen att handla.
Nåväl, satt och väntade 10 min i kylan, sen när bussen väl kom var den överfull. Väl i Våxnäs så står det en fet skylt "Vi har tillfälligt stängt pga strömavbrott". AAhhhmnffhaieknffhfusfuck!

Bara att sätta sig på buss tillbaka till stan, gå till pekås och handla på sig 2 bautastora kassar att släpa hem.
Men slutet gott, allting gott - fick mig en riktigt smaskig kycklingsallad i magen till slut =)

Pimo-san kommer på fredag kl 21.35 - Wie!
Längtar längtar längtar!
Han sa att han måste dit och dit och dit, shoppa loss ordentligt! Ha ha det blir väl så när man fått en efterlängtad Norge-lön. Emil jobbar dag så jag kommer få släpa brorsan runt hela stan för lite hardcore-shopping. Sen blir det öl och ut och dansa. Vi får se om det blir ett par grabbar till... Stackars Timo är nog trött på grabbs, men det blir ju så när man praktiskt taget är grabb själv he he ;)

Nä, nu ska jag fortsätta softa här, får verkligen passa på denna drömvecka, sen börjar de kärva tiderna med 13 timmars hemifrån igen...

Alles gut!!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0