Mys


Sitter och myser med älskling och brorsan Timo.
Vi har kollat lite på film, stitt så in i helvete, jag och Timo har busat som på syskons vis, vi har druckit några pilsner, käkat lite chips och Timo har fått sin 23 årspresent (2 snygga tishor).

Nu börjar det bli lite segt och Emil börjar jobba kl 07.45 så vi ska nog ta och lämna Timo i min lya och sen sova.
Imorrn blir det shopping för hela slanten, Timo hade med sig 16 000 SEK i en Forex-påse så jag ska visa alla guldkorn och en mini-laptop blir det iaf för hans del. Mysigt!

Sen blir det RR eller Koriander på kvällen, eller båda två =)
Jag ska inviga min snygga skjortklännig och Converse till det.

Men nu säg jag SKÅL och GODNATT!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0