När du grät på festerna


Idag blev jag väldigt glad på jobbet.

Johan kom nämligen fram till mig och frågade vad jag gör i mars.

- Nja, ingenting, förutom att jag ska se Kent, svarade jag.

Och det var precis det han hade tänkt fråga ha ha. Han och hans polare ska se dem i Örebro och jag hade tänkt åka dit faktiskt, bland annat. Så kul att bli tillfrågad av andra KENT-FANS, och se en konsert med andra Kent-fans, damn vad kul och vad glad jag blev. Verkligen inte bortskämd med det. Brukar oftast bli hånad för att jag lyssnar på kentorna... Ändring på det nu!
Till och med älskling flaggade för att han ville hänga med till Annexet och se dem. =) Illona och Pill är ju också lite fans, vi får se om vi blir fler!

Dagen har varit lång och seg. Ändå mycket att göra, kö nästan hela dagen så inte mycket admin hann man med.
13 timmar hemifrån, det blir väldigt segt. Men! 5 gjorda och 3 kvar, tills jag är ledig på fredag =)

Idag var det även full rekrytering till en Cinderella kryssing i december som kick-off för GN och B2. ALLA GNare var på, förutom en och annan tråkmåns (Matte du är sämst ;)). Det kommer verkligen bli grymt kul, vet ju bara PSTN festen hur den var, och så kan det vara kul att lära känna B2supportarna som man trängs med varje dag.
Ja ja nog om jobbet ( som man ändå tillbringar nån timme varje dag på bussen hem diskuterandes med grabben)

Nu ska jag strax hoppa i duschen, ringa min gossjuke grabb som är ledig imorgon ( ja jag hatar dig just nu så du vet =) ) sen ska jag soooooooova!

// Jackie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0