Pump it up?



Yes, torsdag idag!
Damn vad tiden går fort när man gör 4,75 pass =)
Tyvärr så syns det ju på lönen också, satt med det trista att lägga in räkningar för avdrag imorgon. Fy!
Fast jag har en del pengar kvar, trots att det är dan innan lön. He he det är man VERKLIGEN inte van vid!

Strax ska jag sätta mig på bussen till gymmet, där jag ska ha genomgångspass med en av våra grymma personliga tränare. Mitt gym är bäst. Ska bli skönt att få lite annat att göra. Har kört på mitt träningsschema sen i mars nu, och mina muskler får liksom inget utbyte av det längre.
Dessutom har jag andra målgrupper att jobba på nu. Spännande!

Efter träning ska jag förbi en affär och införskaffa mig mjölk till kaffet imorgon, samt tandkräm och tandborste =)
Fett glammigt.

Nä ni nu måste jag rusa.
Ses sen!

// J


Ja riktigt såhär biff tänkte jag inte bli ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0