Söndag - slappdag nr 1


Tjooo!

Grabb varit här sen igår, åkte hem för en stund sen.
Igår lagade jag mat åt oss, karré med sallad och bea... Sen blev det hyrfilm och godis =)

Idag har vi glott en massa på Biggest Loser, sjukt underhållande. Jag ordnade frukost i vanlig ordning, bacon och äggröra, sallad, mayo och kaffe - gott!
Jag veeeet att det kommer bli kebab idag, har väl the girls week på G... Så sugen på onyttigt!
Men veckan kommer bli så skön, hemma vid 14 varje dag, hinner träna som vanligt. På torsdag ska jag lägga upp ett nytt träningsschema med en av PT'arna på gymmet, ska kolla om vi kan göra en mätning på kroppen också.
5 ynka kilo kvar som jag vill ha bort och på med massa snygga avlånga muskler. Det kommer bli skitbra!

Nästa helg kommer bror och firar sin födelsedag, han fyller 23 år nu på tisdag. Det ska bli jättekul!
Ska nog ta med honom till Koriander alternativt RR. Längtar !!

Näää nu blir det massa slapp, mat ( sen diska all disk vi lyckats skapa under gårdagen ) och glo på lyxfällan.

Ha en greejt slapp-söndag!!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0