En bror kom med gåvor


Tjo!

Bror kom hit från Norge för en stund sedan, hade med sig några öl till mig =) Mycket snällt haha.

Denna dag var så sjukt bra!
Cyklade i solen till gymet, körde bröst, axlar och rygg, damn vad jag pumpade!
Riktigt skönt var det och innan tog jag en smaskig proteindrink och skillanden märktes verkligen!
Tog också en tur i solariet, sen ner på stan och köpte brun-utan-sol och lite blyerts-pennor.

Cyklade hem, tog en ny proteindrink och åt sedan tacos - var inte direkt hungrig men vad fan, maten ska in! Ha ha.
Fick även mitt skattebesked på dryga 6000 kronor, man tackar!

Nu har man försökt att plugga lite matte och dylikt inför provet imorgon, men fan ingenting fastnar.
Ska gå igenom lite ekvationer och y och x och sån där skit, sen får det vara bra.
Jag är den typen av person som går till ett (älskar verkligen prov) lugn och säker på att det ska som ska presteras finns i min hjärna redan. Inget plugg och hets innan.

Nu ska jag umgås mer med brorsan och snacka lite mer träning.
Sen blir det nog en tripp till nya lägenheten för att se hur långt de kommit =)


Nyss hemkommen från cykeltur


Tack!


Utanför min balkong idag


Så himla fint!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0