Familjemannen



Sitter och slöar, surfar runt och glor på Family Guy.

Sov som en gris på bussen hem, sprang runt med min gymväska hela dagen och sen när jag väl tog mig till gymmet (i regnet!) så orkade jag bara lägga mig i solariet och mer eller mindre sova bort 25 minuter.
Ohyggligt trött!
Får dåligt samvete för jag vill rycka upp mig nu och sätta igång, bli pigg, kicka igång endorfiner osv osv. Men det går fan inte. Orken räcker inte till.

Just nu känner jag mig sjukt nere.
Känns som att det senaste halvårets stress, pendling, försöka-hinna-med-allt-och-bo-i-en-kappsäck, mammas operation, långdragna flytten, stress och prestationsångest... ja listan kan göras lång; har kommit ikapp med mig nu.
Allt jag vill är att ha lugn och ro runtom mig, inga måsten, inga krav, ingenting som ska eller borde fixas.
Känns som att man håller på att smått gå in i väggen eller nått... Och sånt här är inte alltid lätt för andra att förstå, hell fattar knappt själv vad som händer med mig. Värdet av egentid och tystnad har jag iofs alltid uppskattat, men ännu mer just nu!

Men som vår kära Bella säger : det är OK att må dåligt också!
Så det kommer hålla mig sysselsatt ett tag framöver.

Ikväll blir det True Blood!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0