Att något så litet kan bli så stort



Åh herregud.

Inte nog med jobbet, övertid hela nästa vecka, renovering hemma, resor till Karlstad och möbelhämtning så ska DHL strula...
Fick påringning av dem idag där de undrade om jag kunde vara hemma imorgon mellan 14-16 för att ta emot paketet. Ehm nej eftersom jag jobbar kan jag inte sitta hemma två timmar mitt i passet.
Då vill DHL lämna paketet på mitt jobb, men då receptionen inte kan ta emot det så måste jag veta när de är där så jag kan gå ut och ta emot det.

Men nej. Man kan tydligen inte ringa innan. Utan en hel dag närsomhelst dyker de upp utan förvarning. För ett paket jag beställt och betalat för. Som dessutom är från Casall, vilket borde betyda att jag inte ska behöva ha kontakt, och strula, med DHL.

Det bästa av hela soppan är att jag inte fått ett orderid, ett kollinummer eller ett löpnummer whatsoever. Jag kan alltså inte ens ringa till DHL och få hjälp. AAAHHHRGGG!
Så nu har jag mailat leverantören som helt enkelt får kolla med Casall om de kollinummer som behövs, ringa DHL och be dem ringa mig innan de kommer.
Men så enkelt lär det nog inte bli... Fan vad annoying.

En rolig sak idag i alla fall. Jag har skickat en goding till någon som behöver krya på sig. Hehe.


Varför ska du vara så besvärlig ?








Kommentarer
Postat av: Anonym

♥ ♥

2010-08-26 @ 07:48:30
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0